tirsdag 3. februar 2009

never again will i miss you.

Jeg er utrolig skuffa, hatfull og lei meg etter helga. Jeg hadde innflyttingsfest og det var utrolig gøy. Helt til en av mine tidligere beste venner legger seg etter en jeg likte. Vet ikke om de hadde sex på rommet mitt, der de lå 1 time. Men, samme kan det være. Jeg orker ikke slike falske, dumme venner som kun tenker på seg selv. 
Da går jeg heller videre og legger falske venner bak min rygg. 
Har dere blitt såra av gode venner? 
My heart will go on! Klisjé..

17 kommentarer:

Anonym sa...

off, at noen kan gjøre noe sånt? sinnsykt dårlig gjort. Håper det går greit med deg, finnes mange andre der ute;)
Nei, har bare blitt såret litt sånn smått, men adri noe stort.

Anonym sa...

Off hørtes ikke bra ut! Bra du ikke godtar det. Har faktiskt aldri blitt skuffa over en venn før, men folk har blitt skuffa over meg, men men.

Kristiansand er en pen by, så det så! :D

Følg med senere på bloggen, kul videoblogg fra turen kommer senere i kveld.

Anonym sa...

man lever alt for kort til å omgås venner som egentlig ikkke er dine ekte venner..jeg har hat flere ulojale venner gjennom tidene, og det eneste man kan gjøre er å kutte dem helt ut..

Arianne sa...

Uff, staakkars deg:(
Noe lignende har skjedd meg og.
Men det går over, det er bare å drite i de/den som har såret deg!
:)

Barbro Andersen sa...

Har blitt såra av gode venner, ja - og det er dritt.

Anonym sa...

Been there, desverre. Det er råttent. Jeg har sluttet å forelsket meg, bare dårlige opplevelser med det.

Anonym sa...

sv: Hehe, kan jo ikke være alle sin stil da ; p

Anonym sa...

SV: kanskje jeg var det før, men nå får jeg ikke til en dritt. :|

DirtyJulie sa...

Så utrolig slemt!:(
Har heldigvis ikke opplevd det, enda! (bank i bordet)

Anonym sa...

Flaks du har meg da ;D

Anonym sa...

uff:( jeg har blitt veldig såret av min tidligere bestevenninne ja..

Anonym sa...

Dårlig gjort! =/

Ivana sa...

Jeg har blitt såret av gode venner, men ikke på den måten der. Mer at vi var så unge og sa ting vi ikke mente.

MEN, jeg har jo blitt ganske såret av gutter.
Og det vet du.
Det er helt jævlig og jeg vet at du absolutt ikke fortjener noe sånn. Det mener jeg virkelig.
Noen mennesker gjør og sier ting på den verste måten og det er virkelig noe av det vondeste som er!

Anonym sa...

Du og meg, Magnus!
Vi har da såra hverandre, kanksje opp til flere ganger.. Men vi finner alltid sammen igjen!=)
Det er et godt tegn!

Anonym sa...

hadde gutten ligget med jenta du likte ? ;o

Anonym sa...

hadde gutten ligget med jenta du likte ? ;o

Anonym sa...

hadde gutten ligget med jenta du likte ? ;o