onsdag 4. februar 2009

Moteikon.

P-p-poker face! Hun er nok årets største nye artist og har en fenomenal og orginal stil. Hope that she will stay long in the spotlight! 
Madonna har alltid vært mitt idol og hun har sjokkert verden med alltid å skifte stil. Hun er nå 50 år and is still going strong. 30. juli spiller hun på Valle Hovin og jeg skal se henne.
Hun er kalt verdens vakreste og alle husker hennes nydelige antrekk. Andy Warhol, Lindsay Lohan og Kate Moss er blandt storheter som har vært inspirert av henne. Hennes far var norsk! Dessverre levde hun bare fra 1926 til 1962. 

Hvem er deres?

21 kommentarer:

Anonym sa...

lady gaga er det beste som har skjedd på hundre vis av år

Anonym sa...

Lady gaga & Marilyn Monroe e ekstremt fresh!

Anonym sa...

Men alle kan jo innerst inne se hvor Lady GaGa har hentet sin mote inspirasjon, nemlig Madonna.

På 80 tallet gikk jo alltid Madonna i slike "badedrakter" på sine liveshows, oscar utdelinger osv, og senest på den forrige turneen The Confessions Tour gikk hun i det!

Jeg digger Lady GaGa, sathan, tror hun kommer til å bli stor på scene show!

:D

Ellers har jeg ingen mannlig mote inspirasjon - bare mine to øyne.

Hvilke biletter skal du ha til Madonna konserten? golden circle? det skal jeeeg :D danse ræva utav meg.

N A D ii A sa...

Magnus: slutt å heng meg ut i offentlig hele tiden. Jeg syntes det er unødvendig!

Isabell sa...

har jo trent litt siden jeg kom hjem fra jul da :)

Marilyn <3

Anonym sa...

Marilyn Monroe og andy warhol..
ellers har jeg forbilder som roger federer ( utrolig tennispiller!) karl lagerfeld
mary-kate, ashley olsen

It's Aggy bitch! sa...

syns hun lady gaga eller hva hun kaller seg er litt sånn Christina Aguilera wannabe. hun ser jo rett og slett ut som henne!

digget madonna's stil på 80 tallet :)
ellers er jeg fassinert over hippie stilen. syns mary kate har digg stil og agnes dean

It's Aggy bitch! sa...

sv: jeg sa ikke at mk og agnes har hippie stil, men jeg syns de har fin stil.

og jo, hallo sjekk dama! de er prikk lik! so christina look-a-like!

Anonym sa...

Marilyn Monroe har vært mitt store forbilde siden bursdagen min da jeg ble fem (seriøst). Så det er Marilyn, alltid, og Dita von Teese.

Anonym sa...

Nicole Richie og Mk ;)

Tone Eline sa...

Skal du se Madonna? wow, det kan jeg tenke meg blir kult! hehe

Ida Ellingsen sa...

Lady Gaga er rå! Tror de fleste har blitt frelst av henne. Digger musikkvideoene hennes og :)

Camilla Didriksen sa...

Jeg digger Lady Gaga :D

Julie sa...

Eeeeeelsker Marilyn Monroe!!!
Digger også stilen til frøken richie og olsen tvillingene

Anonym sa...

Tror egentlig ikke jeg har noe moteikon. Men Racheal Bilsom kler seg pent da, det synes jeg :)

Helene sa...

MK og Ashley Olsen e mine stilikoner, uten tvil! :) men det finnes mange der ute som kan å kle seg!

Mari sa...

lady gaga er dødsrå!

Karoline sa...

Lady Gaga & Nicole Richie!<3

Ivana sa...

Disse var veldig bra ;)
Jeg må si at mine to største moteikoner er Mary-Kate Olsen og Irina Lazareanu. Jeg elsker klesstilen og håret deres.
Ellers så ser jeg veldig opp til Karl Lagerfeld.
Hans måte å jobbe på, han er som en maskin og han skaper virkelig kunst synes jeg! Det liker jeg.

Anonym sa...

Jeg blir mest inspirert av Marilyn, men hun var ikke halvt norsk.

På fødselsattesten står halvt norske Martin Edward Mortensen, hennes mors andre ektemann, oppført som hennes far. Det er imidlertid tvilsomt om han faktisk var faren. Både Marilyns mor og hennes første ektemann har hevdet at han ikke var det.

Dersom Mortensen faktisk var faren hennes hadde hun likevel ikke blitt mer enn 1/4 norsk.

Anonym sa...

Marylins far var vell ikke norsk. Moren hennes bare skrev navnet hans opp på farskapstesten så Marylin ikke var et barn født utenfor ekteskap! :)