mandag 9. februar 2009

Jeg har skifta til blogg!

MAGNUS Qtie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Joda, jeg skrev hvorfor :p

christian c sa...

hola vackringen!!... så i avisa hva som kjedde med deg uff kjempe trist hadde vi gått sammen så er det de som hadde sett sånn ut.. synd jeg ikke var der i nærheten sånn at jeg kunne ha hjulpet deg .. håper det ordner seg for deg gutten..og vis du vil så kan jeg lære deg spansk vettu:)..klem og go bedring...klem christian castro....

Anonym sa...

Hello just
wanted to give you a quick heads up. The words in your article
seem to be running off the screen in Firefox.


I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with
internet browser compatibility but I thought I'd post to let you know.

The design and style look great though! Hope you get
the issue resolved soon. Kudos

Also visit my web-site ... Click here
my web page: Please visit my site