torsdag 29. januar 2009

Mary (Me) Kate

Because she is the cutest perfection.

11 kommentarer:

Karoline sa...

Huff, hun var så tynn i den perioden der. Elsker Balenciaga-skoene da <3

Miriam sa...

Mhm... like her style. Indeed.
Men enig, too skinny!

glæde mæ til helga cutie! :)

Prinsesse Anita sa...

So agreed!

Anonym sa...

Litt tynn men stilen er deilig!

Karoline sa...

det er sant :D hun er fab!

Caa sa...

Hun har RÅ stil :D

Anonym sa...

Jeg synes begge er kjempesøte! Men ja mary kate har en utrolig bra stil! Alt for tynn though..

Jeanette sa...

Jeg kunne blitt lesbisk for Mary Kate. Lett!

Anonym sa...

Verdens vakreste i mine øyne.

Anonym sa...

jeg liker henne som skynne..hun er perfekt i mine øyne

Anonym sa...

Oh my. Jeg syns ikke hun er for tynn. Hun ser jo sunn ut, og stilen er fantastico. Ashley er kjedelig ass.